måndag 4 juni 2007

Leya första veckan

Hipp hurra nu har matte äntligen fått igång bloggen!!!





Första veckan har redan passerat, och jag tycker det är stormkul att bo här på landet hos Zmilla och Katitzi, dom två tjejhundarna som också bor här.

Zmilla är snäll och sträng ibland, hon får man leka med och sova med.


Katitzi tycker att jag är det värsta monster hon träffat, så hon försöker morra och visa tänder, men det brukar jag inte bry mig om... jag studsar runt och skäller och försöker bitas. Men snart så... då förstår nog även hon att jag är sötast och bäst, så då smälter nog även hon!


Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Vimla sa...

Hej Leya och välkommen till bloggen ;)
Du verkar ha det väldigt bra där uppe i norr. Du ska se att Katitzi smälter snart, du e ju söt som socker!

Kram 'stora' syrran Vimla

4 juni 2007 kl. 10:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida