onsdag 15 augusti 2007

Stooort Grattis

Till hela tjocka släkten som gjorde så bra ifrån sig i Askersund i helgen! Vi är såå imponerade och stolta. Tror visst att mamsen och pappsen sträcker lite extra på sig oxå!
Jag hänger med på avstånd, nästa år kanske jag kan va med jag också!

Jag fick va på kalas istället, inte så dumt det heller. Det fanns tårta där, så då överlever en stackars utsvulten valp.
Dagens ranson hittills har för övrigt varit; två portioner hundmat i morse (lillmatte var snäll nog att glömma bort att jag redan fått morgonmål) samt ett halvt bregottpaket som jag tacksamt slickade i mig när köksbordet var obevakat. Yummie! Man växer så bra på bregott, loooovar!

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja nästa gång vill vi att prinsessan Leya finns på plats:)
Kram

17 augusti 2007 kl. 04:34  
Anonymous Anonym sa...

Jag tycker att du é riktigt duktig syrran! Det gäller att förse sig här i världen..Visst var vi duktiga i Askersund & jag hoppas att vi träffas på någon utställning i framtiden och då kan vi oxå utbyta lite tips om olika små hyss..jag har några riktigt bra på lager..Tass Miss Dee Sibel

24 augusti 2007 kl. 12:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida