tisdag 5 juni 2007

Kompostgallermarodören

Det finns stora jätterottweiler- hundar som har enorm respekt för kompostgaller. Dom stannar snällt bakom om dom blir instängda i ett rum, dom gnäller inte, dom sitter bara tyst och väntar bakom. Om dom vill ha något som ligger på andra sidan kompostgallret så sätter dom inte tänderna i gallret och sliter och drar för allt vad dom är värda. Om dom mot förmodan skulle råka välta gallret så hoppar dom förskräckt tillbaka och går en jättelov runt för att akta sig så att dom inte nuddar gallret. Dom traskar inte rakt över det som om inget hänt, och dom lägger sig definitivt INTE och sover på det. Dom använder inte kompostgaller som bitleksak

Den här sagan har matte försökt berätta för mig. HAHA! Ta den om rödluvan också.....



















Man blir trött efter en dust med gallret....

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Fina, fina OCh tuffa Leya.). Skönt att ni tar så bra hand om henne. Pussa henne från oss.

5 juni 2007 kl. 07:42  
Anonymous Anonym sa...

Hej Leya!
Vilken fin sida du har. Jag blir lite avis faktiskt.
Om jag har piggat på mig till helgen, så tycker jag att vi ska gå på picnic med en massa bollar och frolic. Då kan våra mattar gömma godiset, så letar vi upp det. Superkul! Puss från Nikkos

6 juni 2007 kl. 13:59  
Blogger erika sa...

Hej Leya (och resten av familjen :)
Det är din pojkväns matte som skriver, för Sasoh ligger tyvärr och sover... Men jag ska visa honom bloggen i morgon, så han får se att du också sover på rygg som en groda :)

8 juni 2007 kl. 13:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida