torsdag 30 augusti 2007

Lycklig

Åj vad jag är lycklig! Jag är i Göteborg, och har passat på att hälsa på hemma hos Karanga. Där var det rena släktkalaset, med mamma, pappa, Maddox och systrarna Aissa, Dee Sibel och Dee Sign. Och så jag och Zmilla. Vi hade kanonkul, "farmor" Tina matade oss med köttbullar och lärde oss att stå fint, vi busade runt så jag knappt orkade kliva ur bilen sen när jag kom hem. Så nu ligger jag däckad i soffan och myser med Zmilla och Ida, vilken lyx! *SUCK* Jag kommer att drömma många sköna drömmar om den här dagen, puss och kram och tack till Pia, Martin, Tina och alla andra på Karanga! Ses snart hoppas jag!

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Voff Leya
Det var jättekul att träffa dig. Tänk att ha åkt så långt i bil ! Kul att busa runt med dig och de andra syskonen. Hoppas att resten av er "semester" var bra och att ni kom väl tillbaka hem till resele.
Tass Aissa och matte.

4 september 2007 kl. 13:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida