söndag 16 september 2007

Höstbränd


Nu händer det grejer! När löven skiftar i vackra färger och börjar falla till marken händer det något med matte. Hon får tokpanik och tänker att hösten är ju här och det betyder att vintern inte är långt borta... Snabbt som attan måste vi träna massor medans det fortfarande går, INNAN allt fryser och blir vitt. Så nu läggs det spår. Jag har fått börja lite smått och klarar 50 meter utan problem. Lite korv i slutet gör mödan värd. Och sen så går vi valpkurs, och ska ha valphelg i oktober och så ska vi fortsätta med hundträffarna och sen blir det lite utställningsträning och förhoppningsvis hinner vi åka på klubben nån gång och så hoppas vi på en mild höst så vi hinner med många spår och sen..... Puh! Kan man bli utbränd vid 5 månaders ålder? Eller blir man höstbränd?? Jag tar nog igen mig medans jag funderar på saken...

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Vimla sa...

Höstbränd - ABSOLUT!!! Jag tror definivt att du ligger i riskzonen!!! Snart kan du ALLT :D

HAHAHA man skrattar alltid lika mycket åt dina inlägg :D
Kommer ni ner till valpträffen?!?!?! Hörde tråkiga rykten om att ni inte skulle det, men nu läste jag valphelg i bloggen....!!!!?!??!?!!!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS de vore så himla kul att ses!

Kram Vimla & Jenny

17 september 2007 kl. 10:10  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida