måndag 28 april 2008

Skit också

Aktuellt status; Fastkedjad på altanen. Får inte komma in.
Orsak; Husse suuur....
Varför; Men hallååååååååå!! Om man ska smälta in i omgivningen, smyga sig runt på jakt å inte dofta hund, då MÅSTE man faktiskt rulla sig i diverse saker! (Helt säker på att Vimla håller med mig om det faktiskt!) Men det tycks mänskorna bara inte fatta! Komma här och jämföra mig med fisförnäma Katitzi (aka Drottning Silvia) som inte skulle få för sig nåt sånt. Nähänä! Men hon kanske inte är så himla duktig på å smyga å jaga å trixa till det som jag är!!! Faktiskt!
Att tänka på; Inte rulla i bajs, inte rulla i råttlik, inte rulla i ruttna grejer..... Framför ögonen på husse!

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Vimla sa...

Nääääe stackars dig!!! Här hittar du världens bästa smask å rulla i och så råkar han se på, snacka om otur! Ja dom är inte och lita på dom där tvåbeningarna. Men jag lovar dig att du kommer att överlista dom snart...hihi!!!

Gnag och bit Vimmelkanten

29 april 2008 kl. 08:31  
Anonymous Anonym sa...

va! klagar tvåbentingarna på lyxparfymen? de är visst lite smaklösa din husse o matte ;)(själv brukar jag slicka i mig kiss så fort det finns tillfälle...mmm...och sen försöker jag pussas med tvåbentingarna heheehh)

3 maj 2008 kl. 09:43  
Anonymous Anonym sa...

You go girl!
Jag tycker du sköter dig exemplariskt!!! Tvåbeningar är tvåbeningar..Ge inte upp utan fortsätt med dina små upptäcksfärder!!!
Lycka till från syster Guldsessan

14 maj 2008 kl. 01:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida