tisdag 21 oktober 2008

Mig glömmer man inte...

Massa dagar sen sistens! Har ni saaaaknat mig?? Det har i alla fall jag! Det har varit mycke Zmilla den senaste tiden. Hrmpf! Viltspår läggs för henne, och så tjatas det om att hon ska gå ett MH på lördag... Nå, glömmer dom bort mig så får dom skylla sig själv! Villket jag demonstrerade genom att bajsa i bilen i förrgår! Lite, eller väääldigt dålig i magen! Kan bli så när man blir bortglömd faktiskt! (mattes kommentar: eller när man fått gnaga på älgben...)

Jag har umgåtts lite med Chango och Trixie, sötnosen längst till vänster. Hon ser ut så här för jämnan, och vet ni vilket smeknamn hon har? "Kvart i ett" Gaaaahahaha!!! Kolla in hennes öron så förstår ni...

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

gaahahaa vilken humor kära halvsis, liknar min :D
Ha d bra o fortsätt sätta press på tvåbeningarna så du alltid förblir numero uno!
kram från oss/ Enzo m flock
(www.boscoenzo.doggyblogg.se)

22 oktober 2008 kl. 12:16  
Anonymous Anonym sa...

Oj då Leya vad tråkigt du måste ha haft...
Assar har haft super tråkigt då lilla Fanny fick däng och har varit halt, men nu är hon snart tillbaka i sitt vanliga jag igen. Jag orkar inte hålla på att knata i skogen med klöv och blod.. Å det tycker Assar är super tråkigt. En promenad.. äh vad e de? som en fis i rymden...! Var ute och gick en ganska lång promenad igår.. men aj vilken folossning jag fick känna av på kvällen... Kunde inte gå från tv soffan, skratt! Helt handikappad.. Både jag och hundarna längtar tills att det hela är över.. Till vintern åker hundpulkan fram så Assar ska få dra lite..

Hej på er!

22 oktober 2008 kl. 21:58  
Anonymous Anonym sa...

Det vore jättekul om du kom på MH på lördag så man inte blir ensam bland en massa bruksraser!(som om dom vore mycke bättre än oss??!)då kanske vi ses??många nosputtar Zahir(ps Zmilla är faktisk lite snyggare i mina ögon ))sen det där med bajset i bilen kan man ju inte styra om det ligger en älgskank välmarinerad mitt framför en,min matte blev som tokig igår när jag hadde spytt inne på natten,ändå så gjorde jag det längst in mot ytterdörren!!

23 oktober 2008 kl. 01:10  
Anonymous Anonym sa...

Stoooort grattis till dom fina höfterna!! Gissar att du kände dig precis som jag kommer känna mig när det är dax för Bibi med tanke på att du oxå har en rr med HD... Tror knappt jag vågar åka ensam.
Ha det så gott o hoppas vi ses snart!
KRAM

23 oktober 2008 kl. 01:28  
Blogger Vimla sa...

Bajsa i bilen :O gaaaah sis du leder definitivt hyss-listan nu!!! Men jag förstår dig till fullo, glömmer dom bort en så får dom ta konsekvenserna ;)

Jag tackar och bockar för alla grattulationer, nu jäklar blir det fest!!!
Nu hoppas vi bara att resten av kullen får samma fantastiska resultat som vi :)

KRAM

23 oktober 2008 kl. 01:34  
Anonymous Anonym sa...

kommer du imorgon??och lite skit i bilen får dom väl stå ut med!!det skulle vara kul om du eller ni kom annars blir jag säkert ensam RR och min matte är nog nervig och har ont i benet!Zahir

24 oktober 2008 kl. 07:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida