lördag 11 oktober 2008

RR-helg


Jag har varit i himmelriket!!!! Min älskade syster Vimla kom och hälsade på, och med sig hade hon tre andra fina ridgebackar; Kiara, Lexi och Carlos. Och vi skötte oss jättebra alla sju, och hade en fantastiskt mysig fredagkväll.

Visst e vi fina, syster och jag!!

Sen blev det utställning för oss allihopa, och matte minns inte riktigt hur det gick för alla.... men alla vi som var i "vårat" gäng skötte sig utmärkt, och gav alla ridgebackar en match!
Min kritik för dagen;

"Ett tikhuvud där nospartiet kunde vara ngt längre. Bra öron, ögon, bett. Snygg överlinje som avslutas med bra kors, välvinklad, tillräcklig bröstkorg. Färg, päls, ridge ua."
1:a pris, tredje placeringen i unghundsklassen.

Etiketter:

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis!jag har nog tänk mycke på er!Jag måste bara berätta om när vi var på höstmarknaden igår (medzahir)det car så trångt och många hundar och barn i nosnivå,han skötte sig som en prins!inte en endaste dumgrej hadde han för sig!och vi har varit hundvakt åt en golden kille på tre år som har sovit över,allt gick så himla bra att min hund som by the way fyller tre idag är inte ett är ett sånt hopplöst ämne!!!sköt om dig och flocken,vi vill gärna hänga med nästa gång!kramZahir

11 oktober 2008 kl. 21:24  
Anonymous Anonym sa...

Hej.
Oj vilken skoj helg ni måste ha haft. Assar och jag är lite avis!
Grattis till resultatet, frågar ni oss så skulle ni ha fått 1:a placering. Leya var helt klart finast i unghundsklassen!
Vi ses!

12 oktober 2008 kl. 10:04  
Blogger Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Grattis Syrran till den fina placeringen.

Coolt med en sådan massa RR-kompisar hemma hos dig i helgen. Tänk om man fick vara med, men det kanske blir en annan gång.

Grattis till de finfina lederna. Själv har jag inte kommit iväg på röngen ännu. men snart.....
Tass Aissa

12 oktober 2008 kl. 12:39  
Blogger Vimla sa...

TACK TACK TACK för i helgen! Sjukt kul att ses, men varför gick tiden så hiiiimla fort?!
Men men vi får helt enkelt göra om det snart igen.

Största kramen från oss!

13 oktober 2008 kl. 13:30  
Anonymous Anonym sa...

Åhh Vi längtar redan tills i vår när vi ses igen!!! Det var ju sååå härlig helg!!:)

14 oktober 2008 kl. 03:36  
Anonymous Anonym sa...

Hejsan! Skulle man kunna få din Mattes Emailadress tro? Kramar och nospussar från Carlos o Co

15 oktober 2008 kl. 05:39  
Anonymous Anonym sa...

Äntligen hittade jag hit :). Jag säger som Jenny här nedanför: TACK, TACK, TACK för en kanon trevlig helg och dag tillsammans med er :).
Som sagt, jag tror nog att du kan räkna med att vi kommer tillbaka nästa år, men då kommer vi nog lite tidigare på dagen :) ;).

Kramar från oss till er

15 oktober 2008 kl. 22:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida