onsdag 14 januari 2009

Personal sökes

Hörde på radion idag att Whitney Houston söker personal. Hon har visst så fantastiskt många besökare på sin facebook och blogg och allt vad det är, så hon måste ha någon som sköter den. Och inte vem som helst får ansöka- man måste ha en Harvard- examen för att ens kunna söka! Känns ju motiverat..... "Jag har studerat på Harvard i sju år, nu har jag fått anställning som: bloggläsare!"
Men det föds ju helt klart en tanke! Har varit lite trött på bloggandet den senaste tiden, och tycker aldrig att jag får till några riktigt bra bilder att lägga ut. MEN, om man skulle kunna anställa någon, som så att säga sköter ruljansen åt mig, då vore det ju en annan sak! Och jag kräver inte ens Harvard examen! Jag kan nöja mej med intyg från en liten ABF-kurs om det skulle vara så. Och lönen, tja...vi kan väl dra till med ett par rollo-kola i veckan?! Det är förhandlingsbart naturligtvis, vill man att kaffe ska ingå så diskuterar vi även det. Någon som är intresserad?

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

mja... jag tycker ju inte så mycket om kaffe och mina klor är liksom inte gjorda för tangenterna direkt men om du slänger in några dejter med snyggo brudarna så kan jag ju försöka tvinga matte!
tass
Carlos

22 januari 2009 kl. 02:10  
Blogger Vimla sa...

Nej men usch hemska tanke, inte har den flyttat in hos oss inte...PHU! Vi var hos mattes syrra och hon har 3...TRE...3, hajja! Sen har hon 2 hundar åxå men dom är ju snälla som tur är.

Jag förstår mig inte på dom där mini lejonen, jag vill ju lixom bara mysa och pussas lite, men ikke!

26 januari 2009 kl. 15:45  
Anonymous Anonym sa...

Nu vill vi se lite uppdateringar och bilder! :-)

27 januari 2009 kl. 14:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida