söndag 18 maj 2008

Ny kompis

En liten Tyke har dykt upp i vår bekantskapskrets. Kan man vaaaaa nåt sötare??? Och han kan till och med matcha lilla mej, tuggar och biter frenetiskt i halsskinnet på en. Härligt!!!


Annars har det välan inte hänt så mycket den här veckan. Man försöker hålla sig lite i form...

Produktplacering eller...:)?

Har också lyckats skrämma matte från vettet genom att bevisa mina fantastiska jaktegenskaper! I ett obevakat ögonblick lyckades jag fånga den lilla gäckande råttan i gräset som jag jagat hela vintern under snön. Mattes förtvivlade "Nej-uäck-hulk-nej" tog jag som en signal att jag måste tugga och svälja fort som attan för att få ha hela kalaset för mig själv. Rap! Och sen fick jag inte pussas på hela kvällen... Konstigt!

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Denzo sa...

Gott i magen, syrran!!! HiHiHi...

19 maj 2008 kl. 02:42  
Anonymous Anonym sa...

Wow lyckades du fånga en! Jag jagar mest fåglar( helst kråkor) och matte brukar fnissa lite och säga att de bara retas med mig när de sprätter framför mig och sen flyger långsamt i cirklar så jag får springa springa springa , men en vacker dag ska jag nog få en :)

20 maj 2008 kl. 07:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida