tisdag 15 juli 2008

Novas flicka

Matte försöker sig på att köpa dyra leksaker med jämna mellanrum. Och jag tar tacksamt emot dom! Fast matte och jag har inte samma uppfattning, visst unnar hon mig nya, dyra, fina leksaker, men tycker kanske inte att det är värt pengarna. Eftersom leksaken oftast räcker ungefär två och en halv minut innan den ser ut så här. Jag tycker aspelut att det är värt pengarna!! Faktum är att jag tycker pengarna borde användas till såna här för jämnan!
Tror att mamma Nova håller med mig, det här är ett arv från henne säger matte:)

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Helt rätt Leya, det gäller att så fort som möjligt visa att man bemästrar och formar leksakerna efter eget tycke !! Go for it!!
Finns inte skor att tugga på så går det bra med leksaker eller inredning , i min värld //Nosis Aissa

16 juli 2008 kl. 04:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida