lördag 28 februari 2009

Massagekurs

Mmmmmmmassage! Matte har under en tid sprungit runt här hemma och sagt konstiga saker som "effliraaaasch, pettrisaaaasch" och verkar viktig. I veckan fick jag följa med och se vad hon pysslar med, och jag må säga att det verkar vara en helt ok kurs hon går på!
Jag kan tänka mig fler kurser i den här stilen, först massage och sen ett grisöra av snälla fröken Anna. http://www.adalenshundhalsa.se/
Tack snälla Anna för att du lär min matte ta hand om oss:)
Bilderna är tagna av Inger Sundin. www.kajika.se

Etiketter:

4 kommentarer:

Blogger erika sa...

jaaaaa! på riktigt! vi kan väl se till att ha fler såna kurser? skit att jag missade sista gången :(

28 februari 2009 kl. 04:35  
Anonymous Anonym sa...

Härligt att höra att både du och hundarna gillade kursen. Ni kommer säkert att få många mysiga knådstunder hemma. Klart att du får länka till mig, det tackar jag för!
/ Anna

1 mars 2009 kl. 09:50  
Anonymous Anonym sa...

Hej där. Jag vänder mig nog till Härnösand jag med. Du har gjort så bra reklam ;o) Härligt med massage, jag gick massage kurs när jag hade min boxer Ebba men är dålig på att verkligen ta mig tid och massera hundarna. Hoppas att vi kan ses snart, det var ett tag sedan Assar fick träffa några riktiga brudar.

2 mars 2009 kl. 00:48  
Anonymous Anonym sa...

Aha! det verkar lovande för mig med eftersom matte och jag ska börja en likadan kurs nu på onsdag :)!!! Äntligen en kurs i min smak;)

2 mars 2009 kl. 04:06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida