tisdag 3 juli 2007

Veckorapport

Matte har fått påbackning, hon är alldeles för seg med att hålla bloggen uppdaterad. Jag håller med, så här kommer den, min senaste vecka i korthet;
Vi har varit och badat. Jag går i så pass att magen inte snuddar vattenytan, all övrig kontakt med fukt är förenat med livsfara och bör undvikas i det längsta!


Vi har haft hundträning igen. Jenny fortsätter att öva sig i att stoppa godis i min mun och säga trevliga saker som "kom", "fångad" och "varsågod". Mycket väluppfostrad människa må jag säga! Det är flera valpar som kommer och vill vara med på mattes hundträningar, här ser du när jag försöker få hyfs på ett par av dom.


















Sen så har vi övat att gå på stan och titta på saker som låter. Baggis tycker jag! En vrålande motorcykel reagerade jag knappt för! Här tar jag och lillmatte oss en koll på kanalen.


















Sist men inte minst har matte fortsatt den roliga leken "ståståståstå"! Och så matar hon mig med godis, och det är ju inte allt för illa. Så här blev resultatet.
Imorgon kommer Sasoh. Jag tror jag ska visa honom dom senaste bilderna på mig, så han har nåt att dregla över. Vi ses!

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Vimla sa...

Hej gullungen!
Kul å läsa om allt i bloggen.
Du är så duktig!

Jag måste säga att huvudet på ståbilden liknar din syrra rätt mycket! Vore jätte kul att få se ett porträtt på henne för att se likheterna lite bättre ;)

Kram från Jenny
Vimla ligger å sover, ska visa henne bloggen lite senare ;)

5 juli 2007 kl. 03:22  
Blogger erika sa...

tack så mycket för att sasoh fick hälsa på och sova över! han verkar ha haft jättekul! tommy sa att han knappt blev glad en gång när de kom och hämtade honom... och idag har han sovit och gäspat hela dagen :)

5 juli 2007 kl. 13:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida