tisdag 23 juni 2009

Sms från hundvakten

Matte är borta på jobb i en vecka. Och har lämnat iväg Leya till bästaste hundvakten, Tori, som för första gången har henne "på riktigt". I veckan fick matte ett sms med följande innehåll;



"Vi ÄLSKAR Leya!!!! Vi vill ha henne! Du får alla våra hundar i utbyte mot henne! Vi är kära! Hon är helt underbar, tom J:s barn gillar henne, barnet sa just att vi kan lämna våra hundar hemma o bara ta med Leya på promenad! Haha;)"



Ååååh vad jag saknar mina hundar när jag är borta.....

Etiketter:

4 kommentarer:

Anonymous Jenny & Elba sa...

Ååååh! Vi förstår precis, både det första och det andra. Dessutom BÅDE när det gäller Leya OCH dig ;O)

26 juni 2009 kl. 06:20  
Anonymous Jill o Assar sa...

Klart att man kan inte annat än tycka om finaset Leya!

27 juni 2009 kl. 11:24  
Anonymous Tina, Lex och Maddox sa...

Håll hållt i den älskade hunden:)))

30 juni 2009 kl. 10:58  
Blogger Vimla sa...

Nåååh va gulligt, eller 'nä men herre gud så grymt' menar jag ju, hur kan man skicka ett sånt sms till en stackars saknandes matte, grymt!!!

Jag bävar...om 2 dar är det min tur :(

Kram

2 juli 2009 kl. 10:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida